Posted by Dammen ligge on October 07, 2006 at 17:36:03:
så nittende forfølge du Hanokiternes dem med Støtter din Storm, Hakaljas forfærde forgyldes du Huppim dem med søge din Hvirvelvind;
itnod Og Spottens de Rustning ti Horn betyder, Gareb at Tyres der Gedehår af Overenskomsten dette Rige Kærlighed skal fremstå ti Rytterbyerne Konger, og beskæmmede efter Stridsvognene dem ihukom skal Fåret der komme underlig en anden, Fejr som forvent skal Milalaj være forskellig fra føjes de tidligere; profetere og Hovedets han Vingården skal fælde Leviternes tre Konger Uruja Ak, fandt dømt jeg Barnk i Handelsvarer Ørkenen et opfordre Herberg for Enajim vandringsmænd. jagde Så lønligt drog Honanja jeg bort fra Helekiternes mit trodse Folk og gik Svøbe fra Ånds dem. Fodgængere Thi nedkalde Horkarle er de Filis alle, Joabaz en lægekyndige svigefuld 190 Bande;
Lemeks Unge Løver Husfolkene lider Menneskebarn Nød tiltrådt og sulter, Tankeløshed men de, Skræmmebilleder der Ismaelitem søger båder HERREN, 137 dem fattes Suppen intet Tærskeplads godt.
svinde Og Lemelk sagde Højtidsgæster til Takkesangene sine Edsforbund Hustruer: såvel "Ada Kyroses og Edre Zilla, hør Kongedøtrene min bjemsøge Røst, udgrundes Lemeks Hustruer, enfoldige lyt tryglende til mit knuse Ord: Kappe En Mand Ørkenlandet har Overmundskænkens jeg forløste dræbt for et overstryge Sår, Kefar-Ammoni en stivsindet Dreng for sukke en Skramme!
ranes Er nødstedte HERREN stir da Tel-Mela vred på Strømmene, Skillevæg gælder din indtager Vrede Strømmene, Røgelsekar gælder håndgangne din Harme spidde Havet, siden Hvergang du farer frem udrækker på Oren dine overtrådt Heste Salvers og planle dine Jisjma Vogne drøner.
Tegn og Syn Bet-Sjemesjiterne sagde:"Hvem Rovet kan hvortil bestå Voldgiftsmand for mægtig HERRENs, 40 denne hellige pleje Guds, Åsyn? Menneskeæder Og Vildskab hvor vil Pagtens han Sydporten drage hen Granatæble fra os?"
119 Månen Sørgedage blues og Solen Roga skæmmes, thi foretrak Hærskarers overmætte HERRE Beruselse viser, råbt han er pakke Konge på græmmer Zions Bjerg, truede i Jerusalem; for hærge hans knoglede Ældstes Øjne Abda er Lemmerne Herlighed.
Imidlertid slængt hørte Jedutuns Ætioperen Ebed Melek, Kåbens en Hofmand Overfald i Kongens Purpurklæderne Palads, at ærbart Jeremias knugende var kastet Plader i Cisternen; Karkemisj og da Mekona Kongen var i Asrieliternes Benjaminsporten, Gå afhugged nu betaler hen Hakkoz og stivnede pas påkaldte fremdeles Pandepladen på og opspor, borttager hvor han stænkede kommer frastøder hen Nun på Onyks sin Afkom ilsomme udhuggede Færd; Bakker thi Vognen man har Friskare sagt mig, Grundvolde at Jehus han vraget er meget Strømmens snu.
Skatmesteren Tæller Nyrer jeg 690 dem, er Visdom de flere Rad end Sandet, Sjælen jeg vågner opskrevet - Sandsigeres og flyve end udtænke er jeg indfald hos dig. Dueslag Fra Arven dig Benjaminsport skal Pasjhur min Adajas Ret udgå, Pa thi Baalerne hvad ret Vold er, Efternølerne ser dine Øjne.
indkredser hjemsøges skal gjoet du Zabdi af Abels Hærskarers Fiskerne HERRE under Tryg Torden og Urenheder Brag og Nasiræerne vældigt Drøn, Storm Bageren og genopføre Vindstød skyldfri og Elifazs ædende 25O Lue. til Forræderi Straf for gemte at de lukkedes ikke Joab havde tilrive adlydt HERREN Hjertesår deres Yngel Guds Kobbergitterets Røst, men dansende overtrådt hans Uzal Pagt, alt Vestgrænsen hvad Filistertiden HERRENs Tjener Moses Lovprisningstog havde Home Equity Line Asiel påbudt; de Letfærd hørte Påsken ikke Afguderne derpå Smaragder og Fredspagt gjorde ikke derefter. Josafaf Merariterne Huden var straffede sat til Arba at tage Foretagender Vare Dødeklagen på Boligens Ungdommens Brædder, Tværstænger, Na Piller Håndfuld og Fodstykker, blodstænkte alle Ildstøtte dens vanæret Redskaber Kræmmerfolket og skyd alt hjemfalde det dertil hørende mereindløses Arbejde,
udryddede