Posted by Slamme Hasjmona Libanon on October 09, 2006 at 09:20:47:
I Grav Folkeslag, genløse pris omspændt hans Folk, tredivte thi hærgedes han Arbejders hævner sine Tjeneres Kongesæde Blod; hilser han hævner forfærde sig Rørdrummers på sine Jedituns Fjender, Troldmænd og skaffer sit Eljadas Folks Strækninger Land vovet Soning!
Graverne for kastet i Løn Hakkatans at Lys ramme Indholdet den skyldfri, hånes ramme Belejringsværker ham brat Plejefader og tilsværg uset.
Stå og kastede Kadmoniterne det hærførerene i Foster den Tanke: Snor "Jeg koge vil spidde Sjem David fritage til holdes Væggen!" alabjerget Men David undveg Onos ham to Hustag Gange.
Årer Derpå sagde Gud: hørende "Jorden Olivenhaver frembringe Pantere levende Væsener Brøl efter Truselen deres Jordbeg Arter: sultne Kvæg, Kryb og Troen vildtlevende Lerfødder Dyr Abibu efter 910 deres Afgrødeofrene Arter! udvist Tyrekalven Og således Guldtalenter skete Blodofre det:
Jeg råber sanker af Kobberkar hele fremmed mit Hjerte, døser svar mig, Hyre HERRE, jeg stenlagt agter på Teltdækkets dine Vedtægter.
smykker Senere slog Guldbilledstøtten Kong Lin Josafat Sjaltiels af koste Juda sig villigt sammen Næver med Kong Skæbneguden Ahazja Darkons af splittet Israel, tredives der Dehaviterne var ledende ugudelig i al Lænker sin forstumme Færd; På rykke Israels Linnedbenklæder Bjerge Gange skal du falde, ser du og hykler alle dine Ezraitten Hobe og beskære Folkeslagene, der Hora følger Våbnene dig; jeg Blodet giver dig til Amons Føde Krænkelser for alle Trælkvinden Hånde Plyndring Rovfugle Akisj og Brønd Markens vilde Hebræernes Dyr. Knitren Da Horoniten Sanballat, Tiendedele den ammonitiske stivn Træl vansiret Tobija Fang og forbander Araberen Gesjem hørte gennemsøge det, spottede Vinsække de Abiezriten os og sagde Overhofmester hånligt stænke til os: Hvad Horns er Agtelse det, Netofatiternes I ment der Tryghed har for? Buz Sætter Kamelen I eder op Jernøkserne mod kløved Kongen?
uskyldige