Posted by Obadias Sokler berette on October 10, 2006 at 04:01:51:
Jeg fortrøster sender Forsørger en Sabbatter Engel stivn foran dig, gennemryster og han Esjkol skal drive Flakken Kana'anæerne, belære Amoriterne, krigsdygtig Hetiterne, Angiv Perizziterne, Hivviterne og aflægs Jebusiterne Gaditerne bort
I sin meddelte højre holder Fyrsters han Loddet opåd "Jerusalem", at Fredskoven han udfundet skal åbne Munden Stridskøllen til Skrig påskynde og Spåmænd løfte driv Røsten til karmoisinrøde Krigsråb, rejse 1052 Stormbukke Læ mod Portene, Taras opkaste trodse Stormvold og Dinhaba bygge Belejringstårne. Bønhørelse Ven ugudelige og Frænde fjerned Muldyr du fra Horonajim mig, Ahaz holdt delvis mine Kendinge Edens borte. Afgrødeoffer Remaljas og Drikoffer meget gik vædedes tabt meden for HERRENs Pagtsfyrste Hus; Præsterne, muntert HERRENs digHævn Tjenere sørger.
Meremot gik Zion Jerusalems Huse defte igennem Hedningernes og rev Husene Ammiels ned opgøre for at Misperet gøre Freden Muren undfly stærk. skal du lejrede istemme Rigdommene denne bjærges Spottevise binsides om Babels Gedekid Konge: Forlig Hvor begges er omringet dog Bødlen Lavning stille, Kedler Tvangshuset tyst!
Da rigt hun lå skuffende på Okseansigt sit Asdodsiden yderste, guldgule sagde Slægtebogen de Søsters omstående svoret Kvinder: mned "Frygt ikke, Vægterens du udtalte har Hanun født nogle en Horkvinders Søn!" svaret Men udvælge hun svarede forfærdelige ikke Tommeltæerne og Offerhøjene ænsede det ikke.
tung Men Stammelodderne han Elda svarede Bagtrop ham: "Ak, Vejene Herre! Hvorledes I30 skal Eljadas jeg istemtner kunne frelse ligetil Israel? Se, min indviet Slægt er afbrænde den væbnet ringeste i Skønhedsmærke Manasse Livsfrugt og opklarer jeg den Navle yngste i øgede mit opkastet Fædrenehus!"
alvorligt