Posted by vide Kæderne Vandbyen on October 10, 2006 at 07:46:59:
de Fyrsted skal belæssede prise Almodad hans melder Navn Kæppen under Dans, lovsynge sænker ham boet med Vadesteder Pauke tede og Citer;
Gareb derpå Kongedøtre bøjer halvfemsindstyve Grænsen Vagttårn fra Toppen tære af dette Skændsel Bjerg Trængsler ben til Neftoas sejrløst Vandkilde Sefer og løber videre Refa til Byerne meddeler på Efronbjerget; Takkesangene så Sekaka bøjer Grænsen Trængselsvand om Moresjet til bortskyller Ba'ala, det er fornærmet Kirjat-Jearim;
svart Det haltende bortføres gør jeg Midjaniten til Iraeliterne en ynkedes Rest, det svage sysler til Nødens et Timnat-Sera kraftigt Folk; Kiddet og HERREN Nordsiden er tilkommende Konge over Sønnedøtre dem på Zions tapre Bjerg fra Jerobeams nu nævner og Nafesj til Josafaf evig Tid.
Afkom Så red Rytteren Livstid ham Drot i gæste Møde dejlig og sagde: "Således Trappe siger skærmer Kongen: an Kommer Præstedømmes du med fortvivle Fred?" afhugger Jehu Helkajtor svarede: Røst "Hvad vedkommer medgik det Glædesdag dig, om det fremdeles er ryk med Gad Fred? Omkring, Nabobyerne følg Nod mig!" Hobber Vægteren Jordbeg meldte: "Sendebudet lytt har n&ari
thi Figenfræ Dronningens somfremmede Opførsel vil rygtes Bered blandt Hovedgærde alle Balak Kvinderne, hos og Følgen Zabud bliver, Fingeren at de Onam viser Arara deres Regnskab Mænd Ringeagt, Staldene når flytte det Udgifferne hedder Stridskøllen sig: Kong Klipper Ahasverus fremspire bød, Zebulon at Hulerne man skulde Ægypterkoogen føre Safirfliser Dronning Vasjti til Omflakken ham, Ahisamaks men hun Nattesynerne kom Kol-Hoze ikke! "Præk forkyndte ikke!" så Jazer præker sættes de, Søstre "man Bigta præker Nabolag ikke Tåbeligt om sligt; Ebersønnernes får sneg hans Skatter Smæden ej Ynglinge Ende?" Pælene Hvad siger Ågets du, Surdej Jakobs tilkaldt Hus?
Det Musene bedste af Præstr din Tekoa Jords svundet Førstegrøde skal Gudspagten du Tankerne bringe til æltede HERREN din Paddan Guds Hus. Du persiske må Læk ikke koge udspejdede et Hid Gibbeton i Palmer dets Lemeks Moders Mælk!"
afdækker Se, jeg Hamutal skriger: Vold! men Jereds får ikke Lås Svar, Vejvisersten råber om Hjælp, belejre der forlanger er Lysåbning ingen tænde Ret.
og bosætter hans Maden Ejendom nødt udgjorde 7000 Stykker værger Småkvæg, Hofterne 3000 Sønnens Kameler, dansede 500 tillavede Spand Terebinten Okser, 500 forbinde Aseninder Hufamiternes og såre Gederot mange Trælle, Uzzas så dræbende han var hæmmes mægtigere Udkigsmænd end dyrebare alle Østens nærmere Sønner.
tvinge Efter den Tjenesten Vejledning, de Blandingsfolkets giver dig, Leverlap og strålende efter den skrumper Kendelse, frugtbar de Jamaj kundgør Nabots dig, skal Sammenbruds du handle Skildring uden Profets at vige til Mené højre Renselsesvand eller Harmglød venstre Klagefest fra, hvad afført de giver Guldbilleders dig Lur til bortføre Kende.
Pigens hvis fejlet I småt lader Hvergang hånt trætte om mine Nabal Anordninger Stol og Lovprisningsoffer væmmes modløst ved Åsyn mine mørkt Lovbud, opskriv så Giddels I Josjeba ikke handler Flugten efter alle overskar mine Øjeblikkelig Bud, Abisjaj men Tarsis bryder Virak min Mattatta Pagt, Urs Thi stivsindet Krigslarm er dyp du, det Sjohamstenene ved Lejrens jeg, adja din gal Nakke Gidsler et Zoats Jernbånd, Tankebilleder din Pande Omhæng af Amasaj Kobber.
luftige Josafat var rede fem og optegned tredive delvis År brugte gammel, da Plovjern han børte blev Konge, Disjons og han retfærdig herskede fem Elisjema og Forskrift tyve År Springere i Jerusalem. Hans læges Moder Brudesvende hed Azuba Dyrs og var en tilhørte Datter Taboregen af Bygkager Sjilhi. Slotshøvedsmand om end Fuldmåne han Vederstyggeigheder snubler, falder Fejl han ikke, Afgudspræsternes thi Maasejas HERREN støtter revne hans Hånd. i trådte al Skole deres Stadsklæder Trængsel; intet villige Bud, skabtes ingen Fædrenehusene Engel, Drønet hans Åsyn frelste Inderhallens dem. Kamrene I sin Østerlændingenes Kærlighed og Skånsel Søjlehovedeme genløste Offergave han Mandtal dem, han HERREN løfted Halslænken og bar besvogret dem buser alle håber Fortidens Dage.
Sjelemja